Obchodní podmínky
Následující obchodní podmínky se týkají dodávek veškerého zboží a služeb nabízeného společnosti SimplyUp Group s.r.o. (dříve Print Partners s.r.o.), IČ: 47547588, se sídlem Jankovcova 1569/2c, Holešovice, 170 00 Praha 7, email: objednavky@simplyup.cz, tel.: 234 003 903 (dále jen jako „SimplyUp Group") není-li jinak smluvně stanoveno.
Realizace dodávek zboží
Objednávky jsou přijímány telefonicky, prostřednictvím běžné i elektronické pošty, nebo z on-line obchodu eshop.simplyup.cz. SimplyUp Group nevyžaduje písemné objednávky s výjimkou následujících případů:
- první objednávka odběratele u SimplyUp Group
- objednávka tiskového zařízení nebo příslušenství v hodnotě přesahující částku 25 000 Kč bez DPH
- objednávka tiskového zařízení nebo příslušenství, které není běžně dostupné v distribuční síti
Zboží je dodáváno na odběratelem požadované místo kdekoliv v České republice. Objednávky zboží jsou standardně realizovány následující pracovní den, jestliže objednávka byla přijata nejpozději do 15:30 hod. Objednávky přijaté po 15:30 hod. jsou realizovány do 2 dnů. Rozvoz zásilek je zpravidla realizován v pracovní dny v čase od 8:00 do 17:00 hod. V Praze je možné za příplatek doručení v den objednání i časové určení. Dle individuální dohody, např. při objednávce atypického zboží, lze stanovit jiné dodací lhůty.
Přepravu zboží zajišťuje a hradí SimplyUp Group, a to v případě, že hodnota objednaného zboží přesahuje 2550,- Kč bez DPH. Má-li odběratel jiné než standardní cenové podmínky, platí, že SimplyUp Group hradí dopravu objednaného zboží v případě, že jeho hodnota dosahuje minimálně částky 5000,- Kč bez DPH. Doprava zdarma se vztahuje na dodání přepravní službou PPL. U zásilek splňujících podmínky dopravy zdarma je možné za příplatek 50 Kč využít v Praze dodání s časovým určením:
- doručení ve stejný den objednání do 17 hod. (Platí pro objednávky spotřebního materiálu, který je skladem přijaté do 12:00)
- doručení následující dopoledne
- zkrácení času odpoledního doručení do 16 hod.
V případě zásilek nesplňujících podmínky dopravy zdarma účtuje SimplyUp Group odběrateli paušální poplatek 110,- Kč při zvolení přepravy PPL. V případě přepravy na území města Prahy s časovým určením prostřednictvím kurýrní služby pak poplatek ve výši 150,- Kč.
Na území města Prahy může SimplyUp Group také zajistit na požádání expresní doručení objednaného zboží do 180 minut, za poplatek 170 Kč. Dále SimplyUp Group zajišťuje i dovoz do 90 minut. Cena této služby je 270 Kč.
Ceny přepravy jsou uvedeny bez DPH.
Garance HP ještě dnes nebo za 50 %
SimplyUp Group se zavazuje dodat spotřební materiál Hewlett-Packard v den objednání. Tento závazek se vztahuje na všechny objednávky spotřebního materiálu Hewlett-Packard s dodáním na území hl. m. Prahy, které byly přijaty do 12:30 hod. V případě nesplnění tohoto závazku dodá SimplyUp Group zboží v nejbližším možném termínu s 50% slevou. Maximální výše objednávky, na kterou se vztahuje tato garance, je 20 000 Kč bez DPH. Přesný rozsah sortimentu, kterého se tato garance týká, a kompletní podmínky garance jsou uvedeny zde.
Úhrada objednaného zboží (služby)
Dodané zboží je účtováno odběrateli dle aktuálního ceníku, není-li jinak smluvně stanoveno.
Fakturace objednaného zboží (služeb)/platby
Zboží a služby poskytnuté firmou SimplyUp Group odběrateli jsou účtovány prostřednictvím faktury se splatností 14 dní ode dne vystavení faktury, má-li schválený kreditní rámec. V opačem případě probíhá platba platební kartou on-line nebo na dobírku.
Na základě zákona č. 7/2005 Sb., známého pod používaným názvem „Zákon o elektroodpadu", kterým se mění zákon č. 185/2001 Sb. o odpadech, a zákona č. 121/2000 Sb. v platném znění známého pod používaným názvem „Autorský zákon" je na příslušném prodejním dokladu obsahující tisková zařízení (hardware), uvedena samostatná položka „V ceně zařízení je zahrnut poplatek na likvidaci elektroodpadu dle zákona 185/2001 Sb. v platném znění a náklady na autorské odměny dle zák. č. 121/2000 Sb. v platném znění." Na příslušném prodejním dokladu obsahujícím „Nenahrané optické nosiče" je uveden poplatek dle výše uvedeného Autorského zákona. Poplatky se řídí dle platné vyhlášky stanovené Ministerstvem životního prostředí a dle platné vyhlášky stanovené Ministerstvem kultury. Na základě účtování tohoto poplatku odebere SimplyUp Group od odběratele použité elektrozařízení (tiskárny, kopírky faxy).
Faktury jsou hrazeny hotově nebo prostřednictvím bankovního převodu. Odběratel posílá platby na bankovní účet uvedený na faktuře.
Pokud odběratel bezdůvodně překročí splatnost faktury, bude se vyhýbat součinnosti při řešení úhrady svého závazku vůči společnosti SimplyUp Group a nebude podnikat žádné kroky směřující k nápravě stavu, vymezuje si společnost SimplyUp Group právo řešit své dlužné pohledávky prostřednictvím třetí osoby.
V případě sporu, vzniklého mezi odběratelem v postavení dlužníka a společností SimplyUp Group v postavení věřitele z důvodu nedobytnosti pohledávky, bude rozhodovat jediný a samostatný rozhodce pan Ing. Jiří Hudera, Lánecká 970, 582 91 Světlá nad Sázavou nebo jiný rozhodce ze seznamu Sdružení nezávislých rozhodců ČR o.s., Trnovanská 154, 417 31 Novosedlice, kterého určí věřitel, přičemž tento rozhodce bude rozhodovat dle zákona 216/1994 Sb. a dle zásad spravedlnosti, a rozhodne i o nákladech řízení. Dále jsou strany sporu tímto srozuměny a souhlasí s tím, že na doručování písemností v rozhodčím řízení se použijí ustanovení občanského soudního řádu o doručování písemností.
Výkup prázdných tonerových a inkoustových kazet
Pro zákazníky SimplyUp Group – nákup zboží a služeb za posledních 12 měsíců za min. 10 000 Kč bez DPH:
SimplyUp Group vykupuje použité tonerové a inkoustové cartridge za ceny uvedené v sekci výkup prázdných kazet internetového obchodu, kde je možné vyzvednutí prázdných kazet objednat. Objednávku prázdných kazet lze učinit i telefonicky, faxem či elektronickou poštou. Prázdné cartridge je rovněž možné doručit k výkupu do sídla společnosti. Za cartridge dostane odběratel tzv. Kreditní lístek, který použije k uplatnění nároku na slevu z některé z příštích objednávek.
V případě výkupu mimo hlavní město Prahu, zajišťuje přepravu prázdných tonerových a inkoustových kazet třetí strana. V tomto případě je odběratel povinen oznámit záměr prodeje kazet SimplyUp Group předem a Kreditní lístky mu jsou zaslány poštou. SimplyUp Group si na zpracování odkoupených kazet a zaslání Kreditních lístků vyhrazuje lhůtu deseti dnů od dodání prázdných kazet třetí stranou. Bez čísla kreditního lístku není možné nárok na slevu uplatnit. Odběratel může rovněž požádat o proplacení kreditního lístku v hotovosti, na účet nebo poštovní poukázkou. Kreditní lístek je dále možné směnit za body věrnostního programu, tzv. Partner Bonusy v poměru 10 Kč = 1 Partner Bonus. O proplacení kreditního lístku nebo jeho směnu na Partner Bonusy musí odběratel požádat jakoukoliv písemnou formou. Žádost musí obsahovat číslo kreditního lístku, požadovanou formu likvidace kreditního lístku, datum a podpis. Hotovost za kreditní lístky vyplácí SimplyUp Group pouze v sídle společnosti.
SimplyUp Group dále zajistí ekologickou likvidaci použitých tiskových kazet, které nevykupuje dle předchozího odstavce.
Náklady na dopravu použitých cartridgí hradí SimplyUp Group v případě, že odevzdávaný materiál obsahuje minimálně 5 ks tonerových cartridgí s optickým válcem nebo 15 ks jakýchkoliv tiskových náplní (tj. tonery pro laser i inkoustové tiskárny, barvicí pásky i tonerové lahve). Doprava prázdných kazet je automaticky hrazena společností SimplyUp Group ve všech případech výkupů v Praze, kdy odběratel s objednávkou výkupu zároveň objednává i dodání nového materiálu.
Pro ostatní, kteří od SimplyUp Group nenakoupili za posledních 12 měsíců produkty a služby:
Platí vše uvedené v sekci Pro zákazníky, pokud je mezi zaslanými prázdnými kazetami minimálně 50 % originálních kazet HP. Důvodem tohoto omezení je rezervace limitované kapacity pro zpracování ostatních (ne HP) prázdných kazet pro zákazníky. Kazety HP jsou zpracovány v rámci HP Planet Partners programu. V případě nedodržení této podmínky může být účtován manipulační a likvidační poplatek ve výši 1 500 Kč bez DPH.
Možnost vracet tiskové kazety až 6 měsíců
V případě, že si odběratel chybně objedná tiskovou kazetu nebo zjistí, že má v zásobě tiskové náplně pro zařízení, které již bylo vyřazeno z provozu, SimplyUp Group nabízí vrácení peněz za vybrané nepoužité a nerozbalené tiskové kazety až 6 měsíců po jejich nákupu.
Tato garance se týká všech tiskových náplní HP.
Bližší informace a podmínky možnosti vracet tiskové kazety do 6 měsíců od jejich nákupu naleznete zde.
Práva z vadného plnění
Všechny informace k právům z vadného plnění naleznete v samostatném dokumentu zde.
Podmínky uplatnění práv (reklamace) z vadného plnění v případě tonerových a inkoustových kazet pro tiskárny, kopírky a faxy (dále jen „tiskové náplně"):
Společnost SimplyUp Group si je vědoma možnosti provozních potíží, které by mohly odběrateli vzniknout v důsledku dodání vadných či nefunkčních tiskových náplní. Proto SimplyUp Group standardně vyřizuje všechny reklamace tiskových náplní systémem okamžité výměny, která spočívá v urychlené náhradě zboží (resp. v dodání náhradního zboží) tak, aby nedocházelo k provozním potížím na straně odběratele a teprve následně v posuzování oprávněnosti reklamace a odstranitelnosti závady na zboží. Postup při reklamaci systémem okamžité výměny:
1. Oznámení reklamace:
Odběratel oznámí vznik reklamace SimplyUp Group elektronickou poštou na adresu: reklamace@simplyup.cz. Oznámení je rovněž možno učinit telefonicky v Zákaznickém centru společnosti SimplyUp Group (na čísla uvedená na www stránkách společnosti). Písemná forma není povinná, ale výrazně usnadňuje proces reklamace pro SimplyUp Group.
Oznámení vzniku reklamace musí obsahovat:
- katalogové číslo reklamovaného produktu (je uvedené na dokladu o nákupu)
- stručný popis závady
- číslo faktury, kterou bylo zboží zakoupeno
- jméno firmy
- jméno kontaktní osoby odběratele, jeho telefonické spojení, e-mail.
SimplyUp Group zašle (e-mailem) odběrateli reklamační protokol, který bude obsahovat základní údaje o reklamaci. Odběratel je povinen přiložit tento protokol spolu s výtiskem indikujícím důvod reklamace k reklamovanému zboží.
2. Dodání náhradního zboží:
SimplyUp Group dohodne (po přijetí oznámení reklamace) s odběratelem termín a způsob dodání náhradního zboží. Náhradní zboží bude dodáno odběrateli ve standardních dodacích termínech, které stanoví Standardní obchodní podmínky.
3. Předání reklamovaného zboží:
Odběratel je povinen odevzdat SimplyUp Group reklamované zboží nejpozději do 14ti dnů ode dne převzetí náhradního zboží. Odběratel odevzdává reklamované zboží v původním obalu spolu s reklamačním protokolem. K reklamačnímu protokolu odběratel připojí výtisk pořízený reklamovanou tiskovou náplní, ze kterého bude patrný důvod reklamace. Pokud tisková náplň netiskne vůbec, tato povinnost odběratele odpadá. Odběratel požádá SimplyUp Group o zajištění přepravy reklamovaného zboží, jakmile jej má podle výše uvedené specifikace připravené. Přepravu musí odběratel objednat u SimplyUp Group vždy předem. Na území hl. města Prahy je možné předat reklamované zboží firemnímu kurýrovi SimplyUp Group (zaměstnanec SimplyUp Group s.r.o.) v okamžiku dodávky náhradního zboží i bez předchozí objednávky přepravy.
4. Vyhodnocení reklamace a opravné opatření
SimplyUp Group si ponechává lhůtu 30ti dnů od převzetí reklamovaného zboží k posouzení reklamace. Pokud je v této lhůtě reklamace uznána jako oprávněná, má se za to, že reklamační proces byl ukončen dodáním náhradního zboží. Nebude-li v této lhůtě reklamace uznána za oprávněnou, SimplyUp Group toto oznámí písemně odběrateli a provede vyúčtování dodávky náhradního zboží a eventuálně manipulačního poplatku podle těchto Obchodních podmínek.
5. Garance bezpečí tiskárny
Pokud se na reklamovanou tiskovou náplň vztahuje Garance bezpečí tiskárny a došlo z pohledu odběratele k jakémukoli poškození tiskárny reklamovanou tiskovou náplní, je povinen o tom neprodleně informovat dodavatele včetně popisu poškození a fotodokumentace. Následně dojde ke kontrole tiskárny technikem SimplyUp Group, který určí další postup. SimplyUp Group neakceptuje proplacení jakýchkoli nákladů na opravu, kterou neprovedl technik SimplyUp Group.
Podmínky uplatnění práv (reklamace) z vadného plnění s výjimkou tiskových náplní:
Následující body se týkají vyřízení reklamací jiných produktů, než jsou tiskové náplně, zakoupených od SimplyUp Group s.r.o.
1. Vznik reklamace
Odběratel domluví s SimplyUp Group způsob předání reklamovaného zboží. Přepravu reklamovaného zboží zajišťuje a hradí SimplyUp Group a odběratel se na ní domluví s SimplyUp Group telefonicky. Reklamační proces začíná okamžikem doručení reklamovaného zboží SimplyUp Group. Odběratel je povinen předat SimplyUp Group reklamované zboží v původním obalu.
2. Vyhodnocení reklamace a opravné kroky SimplyUp Group
SimplyUp Groupsi ponechává lhůtu 30ti dnů ode dne převzetí reklamovaného zboží k posouzení reklamace. Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, SimplyUp Group na vlastní náklady odstraní vady nebo nahradí výrobek jiným. V opačném případě SimplyUp Group vrátí odběrateli reklamované zboží s písemným odůvodněním zamítnutí oprávněnosti reklamace.
Ověřování spokojenosti
Spokojenost odběratele s nákupem prostřednictvím e-shopu SimplyUp Group zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je tento e-shop zapojen. Ty odběratel obdrží po každém nákupu, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítne.
Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u SimplyUp Group. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování zpětné vazby odběratelů a analýz tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a e-mailovou adresu odběratele.
Osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může odběratel kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem nebo zasláním zprávy na adresu gdpr@simplyup.cz. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Realizace služeb MPS (Managed Print Services)
Služby MPS se vždy řídí uzavřenou smlouvou, která může volitelně obsahovat pronájem tiskáren, automatické dodávky spotřebního materiálu, servisní zajištění tiskáren s garantovanou odezvou (SLA) a to jak na nová, tak i na stávající zařízení s platbou za stránky, nebo za spotřební materiál. SimplyUp poskytuje tyto služby v rámci celé České republiky, a to buď jako samostatné služby, nebo jako kompletní servisně-materiálové zajištění.
Podmínky pronájmu tiskáren
Pronájem je možné sjednat na libovolné nové tiskárny v celkové minimální hodnotě 20 000 Kč bez DPH. Délka pronájmu je standardně možná na 36, 48, nebo 60 měsíců.
Automatické dodávky spotřebního materiálu
Automatické dodávky spotřebního materiálu jsou realizovány na základě vzdáleného monitoringu tiskáren, který je podmínkou služby. Díky němu není nutné materiál objednávat a je vždy dodaný včas před potřebou jeho výměny.
Monitoring tiskáren
Software InSight DCA je klientská aplikace, která je určena do lokální sítě zákazníka, kde shromažďuje a následně zasílá data získaná pomocí SNMP protokolu do Cloudového databázového systému EKM. Aplikace shromažďuje pouze data potřebná pro provoz služby jako jsou počítadla vytištěných stránek, stav spotřebního materiálu, chybové hlášky apod. Aplikace neshromažďuje žádné informace týkající se konkrétních tiskových úloh nebo uživatelů.
Instalaci dohledového systému EKM / HP JAM provádíme do prostředí splňujícího základní požadavky:
- PC s OS Windows 7 nebo novějším připojené 24/7 k síti a internetu
- otevřené porty 80, 5222 nebo alternativní pro obousměrnou komunikaci
- povolený protokol XMPP
V případě nedostupnosti celého monitoringu tiskáren, nebo konkrétní tiskárny je zákazník informován emailovými notifikacemi a očekává se jeho součinnost při opětovném zprovoznění. Pokud je monitoring dlouhodobě nefunkční (minimálně 1 měsíc) z důvodů na straně zákazníka, je zákazník povinen včas dodat stavy počítadel a spotřebního materiálu jako podklad pro fakturaci. Za ruční zpracování těchto dat je dodavatel oprávněn účtovat poplatek 50 Kč za zařízení a měsíc. Pokud zákazník tyto informace nedodá, je dodavatel oprávněn vyfakturovat cenu za poskytnuté služby podle minulého vyúčtování, ne však méně než 500 Kč za každé tiskové zařízení.
Servisní zajištění s garantovanou odezvou (SLA)
Garantovaná servisní odezva se skládá ze tří částí:
- Garance času zahájení opravy
- Garance doby vyřešení opravy
- Garance náhradního zařízení v případě, že není možná oprava v daném termínu SLA
HelpDesk ke službám MPS
Požadavky na HelpDesk jsou přijímány telefonicky na čísle 800 131 484, prostřednictvím elektronické pošty na adrese helpdesk@simplyup.cz, nebo prostřednictvím HelpDesk portálu na simplyup.cz/helpdesk. HelpDesk MPS je možné kontaktovat v pracovní dny v čase od 8:00 do 17:00 hod.
Instalace
K nově dodaným zařízením v rámci služeb MPS zajišťujeme služby instalace a nastavení, které jsou včetně ceníku popsány na adrese simplyup.cz/instalace.
IT služby
Součástí služby není řešení IT potřeb zákazníka. Jsme si vědomi toho, že zákazníci mohou potřebovat další IT služby při implementaci nového tiskového řešení. Jsme připraveni poskytnout komplexní IT podporu od zajištění serverových podmínek potřebných pro implementaci tiskového řešení až po instalaci tiskových front na jednotlivé pracovní stanice nebo implementaci software pro zabezpečení a rozúčtování tisku. Takové práce jsou zpoplatněny dle ceníku na simplyup.cz/instalace.
Realizace služeb DMS (Document Management System)
Služby DMS se vždy řídí uzavřenou smlouvou a jsou zpravidla poskytovány prostřednictvím systému DocuWare – document management software a řešení automatizace procesů.
Technická podpora
Společnost SimplyUp zajišťuje kromě implementace a cloudových služeb také technickou a uživatelskou podporu systému DocuWare. Požadavky na HelpDesk jsou přijímány telefonicky na čísle 800 131 484, prostřednictvím elektronické pošty na adrese helpdesk@simplyup.cz, nebo prostřednictvím HelpDesk portálu na docuware.taskpool.net. Technická podpora je zajišťována v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod., nestanoví-li smluvní dohoda jinak.
Technická podpora mimo záruku, není-li sjednána smluvně, je účtována aktuální sazbou za práci SimplyUp.
Doba odezvy na požadavky zákazníka je stanovena smluvně formou SLA (Garantovaná servisní odezva), nebo se řídí aktuální kapacitou dodavatele.
Součástí ceny smluvních služeb (implementace, smluvní technická podpora) není řešení infomačních technologií zákazníka mimo DMS. Taková případná podpora bude zpoplatněna jako vícepráce dle aktuální sazby za práci SimplyUp.
Informace pro spotřebitele
Informace o dalších právech spotřebitele naleznete zde.
SimplyUp Group s.r.o., 2025