ASUS Premium Care - Lokální oprava on-site(následující pracovní den) a ponechání pevného disku - 3 roky, pro cons. NTB
Typ servisní služby:Prodloužení záruky při koupi; Typ záruční opravy:V servise
Cena bez DPH | 1 697 Kč |
Cena s DPH | 2 053,00 Kč |
Kategorie: | Rozšíření záruky k PC a NTB |
Kód: | 482772 |
Kód výrobku: | ACX13-000800NB |
Záruka: | 36 Měsíc(ů) |
Výrobce: | Asus |
Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
- Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
- S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
- Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Local On-Site Service - servis na místě
V rámci servisu na místě vám autorizovaný technik společnosti ASUS zajistí opravu dílů na místě na vámi určeném místě, pokud problém s vaším produktem nelze vyřešit prostřednictvím telefonické, nebo online podpory.
- Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, bude pro váš produkt domluvena technická podpora na místě s autorizovaným technikem společnosti ASUS, který k vám bude vyslán zpravidla do konce následujícího pracovního dne; doba odezvy se může lišit v závislosti na zeměpisné poloze, dostupnosti náhradních dílů a místního servisu.
- Pokud dojde k poruše výrobku při běžném a řádném používání během doby platnosti tohoto servisního balíčku, společnost ASUS opraví, nebo vymění vadné součásti výrobku, nebo výrobek samotný za nové, nebo repasované součásti, nebo výrobky, které jsou funkčně rovnocenné, nebo lepší než původně dodané.
- Pokud jsou v rámci této služby vyměněny vadné díly, předem souhlasíte s převodem vlastnictví vyměněných vadných dílů na společnost ASUS.
HDD Retention
- Tato služba se vztahuje na původní vestavěný pevný disk („HDD/SSD“) dodávaný s Vaším produktem ASUS a jakoukoli jinou náhradou nainstalovanou autorizovaným technikem ASUS v souladu s podmínkami této služby.
- Tato služba Vám umožňuje ponechat si původní vadný disk, pokud jeho vadu potvrdí autorizovaný technik ASUS. Zároveň Vám autorizovaný technik ASUS naistaluje disk nový. Původní pevný disk všakuž nebude předmětem žádné další podpory
Povinnosti zákazníka:
- Pokud chcete využít službu HDD Retention, musíte tento požadavek uvést spolu s požadavkem o On-site opravu. Tato služba není automatická.
- Je vaší odpovědností udržovat „fyzickou kontrolu“ nad vadným HDD/SSD a zajistit, aby osobní, důvěrná nebo vlastnická data na vadném HDD byla zničena nebo zůstala v bezpečí.
- Je vaší odpovědností případně zlikvidovat vadný HDD v souladu s místně platnými zákony a předpisy.
- Vy nebo Váš oprávněný zástupce jste povinni podepsat dokument HDD Retention dodaný společností ASUS a potvrdit
ponechání si HDD/SSD.
https://www.asus.com/cz/support/premium_care/
Technické specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obsah aktuálního balení se může lišit i v závislosti na datu prodeje. Obrázky mají pouze informativní charakter.